Monday 11 February 2008

maksud ruqyah jibril

" Aku berlindung dengan kalimat-kalimat Allah yang lengkap yang tidak dapat diatasi oleh yang baik dan jahat dan dari kejahatan yang masuk ke bumi dan keluar darinya, dari kejahatan yang turun dari langit dan yang naik ke arahnya, dari dugaan malam dan siang, dan dari yang boleh menembusi pada malam dan siang melainkan yang baik wahai tuhan ar-rahman"

2 Comments:

At 29 March 2011 at 00:42 , Blogger nuzul said...

Salam.. maaf, sya ingin beritahu ruqyah jibril yg saudara paparkan adalah terbalik.. kebanyakan yg sya lihat di internet dan buku2 amalan yg dijual ayatnye adlah terbalik.. ayat di atas menyebut bumi dahulu kemudian langit.. didlm Al-Quran ALLAH SWT mnyebut Langit dahulu kemudian bumi..

"Dialah pencipta langit dan bumi." (Al Qur'an, Al An'aam:101)

Dan apakah orang-orang yang kafir tidak mengetahui bahwasanya langit dan bumi itu keduanya dahulu adalah suatu yang padu, kemudian Kami pisahkan antara keduanya. Dan dari air Kami jadikan segala sesuatu yang hidup. Maka mengapakah mereka tiada juga beriman?" (Al Qur'an, Al Anbiyaa':30)

"Dia menciptakan langit dan bumi dengan (tujuan) yang benar; Dia menutupkan malam atas siang dan menutupkan siang atas malam..." (Al Qur'an, Az Zumar:5)

 
At 21 June 2015 at 03:02 , Anonymous Anonymous said...

Get Rid of Black Magic Islamic Way
Cell: +92-313-5303096 (whtasapp, viber)

Allah Almighty has placed healing powers in His word, the Holy Quran. He declares in Surah Isra (17) verse 82, "We send down in the Qur'an that which is a healing and a mercy to those who believe..."

In the light of the Sunnah of the Beloved صلى الله عليه و سلم and the tradition of the true pious predecessors Faqeer meets visitors for open Islamic spiritual healing, in the form of Ta’weez and/or ruqya (dam), for counseling or general Islamic advice Istikhara on Monday-Friday.

Ta'weez or ruqya are beneficial only by the Will of Allah Almighty and when practiced according to the guidance of the Messenger of Allah and his successors.

visit us now! www.holyhealers.com

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home