Tuesday 22 April 2008

Pengalaman yang menakutkan.....

Pernah suatu ketika sedang aku memandu pulang dari rumah seorang pesakit yang sakitnya agak kronik.....lebih kurang gangguan makhluk halus. Nak ubat dia saja ambik masa lebih kurang dua jam. Dah tu waktu tangah malam balik pulak sorang2 , jam dah menunjukkan pukul dua pagi. Aku pun berangkatlah pasal esok nak kerja. Dalam perjalanan pulang aku bukalah radio nak bagi hilang ngantuk masa tu rabbani pulak menyanyikan lagu intifada.....baik punya tarik tapi yang pelik dalam radio aku dengar macam ada suara panggil aku....jap lagi suara tu kat belakang aku...seram juga....apa lagi aku buka tingkap kereta dan baca kuat2 ayat 115-118 surah al-mukminun banayk kali juga lepas tu baru rasa lega.....itulah kelebihan ayat tersebut untuk halau tetamu2 yang tak diundang tu. Korang pun apa lagi tunggu2 cubalah....jangan tak cuba.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home