Tuesday 15 April 2008

Pengalaman Yang Tak Ku Lupakan

Pada 22.2.08 aku menempah tiket flight ke Pulau Pinang. Sampai di sana malam. Biasalah masa baru sampai ada orang yang menunggu aku di airport. Selepas makan malam aku dan lagi 2 orang (orang penang) menuju ke rumah pesakit yang katanya dia sakit sebab kena sihir. Selepas lebih kurang 3 jam aku mengubatinya aku pun pulang ke hotel.....masa tu jam 12 malam. Samapi di hotel aku pun masuk ke bilik air dan berwudhu' tiba - tiba terdenagr bunyi orang ketuk tingkap bilik air. Setahu aku tingkap tu bukan boleh orang berdiri kat situ kalau ada orang nak sakat pun. Sebab tingkap tu tinggi dan aku tinggal kat tingkat 19. kalau bukak tingkap pun nampak ke bawah jauh tu ........rupa-rupanya akau kena skat dengan benda tu......meremang juga bulu roma, mujurlah dalam handset aku ada mp3 surah yasin.....alhamdulillah lena lepas tu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home